Hotel Lux
Hotel a la vora de l'aigua amb servei de recepció les 24 hores i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lux





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 llit individual gran

Habitació bàsica, 1 llit individual gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

San Teodoro Palace Luxury Apartments
Centre de la Ciutat de Venècia
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Cuina
9.0 de 10, Fantàstic, 442 opinions
Preu actual: 244 €
taxes i impostos inclosos
30 d’oct. - 31 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle delle Rasse 4541/42, Venice, VE, 30122
Sobre aquest allotjament
Hotel Lux
Allotjaments similars

Antico Panada
Antico Panada
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.0 de 10, Bé, 1.019 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 100 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/octubre - 15/abril
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lux Venice
Lux Venice
Hotel Lux
Lux Hotel Venice
Hotel Lux Hotel
Hotel Lux Venice
Hotel Lux Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lux
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
LORENA J PORTILLO
Viatge en família
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LORENA J PORTILLO
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ana Paula, Calgary
Viatge en família
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ana Paula
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Alyssa
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Domenico
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Domenico
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Jose
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jose
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
yunior
Viatge en família
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yunior
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
André
18 de set. de 2025
André
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Gilles
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilles
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Parker
13 de set. de 2025
Parker
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Francisco Javier
Viatge en família
4 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Francisco Javier
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Ditte
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ditte
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Heydi
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Heydi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Denise
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Denise
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Olga
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olga
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachael
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Nancy
Viatge en grup
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nancy
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Samir, Laval
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samir
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Bahruz
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bahruz
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Alida Rosina
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja




Alida Rosina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jetzebell, Boca Raton
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jetzebell
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
James
Viatge en família
28 de jul. de 2025
James
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynne
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lynne
Estada de 3 nits (jul. 2025)

















