Hotel Le Isole
Hotel a la vora de l'aigua amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Isole





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 157 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 llit doble

Habitació econòmica, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 234 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Campo San Provolo, Castello 4661, Venice, VE, 30122
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Montecarlo
Hotel Montecarlo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.272 opinions
Preu actual: 179 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1TEQP3KSN
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Isole
Hotel Le Isole Venice
Le Isole
Le Isole Venice
Hotel Isole Venice
Hotel Isole
Hotel Le Isole Hotel
Hotel Le Isole Venice
Hotel Isole Venice
Hotel Isole
Isole Venice
Hotel Hotel Le Isole Venice
Venice Hotel Le Isole Hotel
Hotel Hotel Le Isole
Hotel Le Isole Venice
Isole
Hotel Le Isole Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Isole
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
rosamaria
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rosamaria
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Olena
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olena
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Seema
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Seema
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemary
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemary
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thu Zar
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thu Zar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rhonda
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhonda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joyce
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyce
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jayson J
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jayson J
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
diane
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
diane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daphne
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daphne
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
PINGSHUI
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PINGSHUI
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Wilson
8 de nov. de 2024
Wilson
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mary A
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mary A
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dennis, ORLANDO
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Grissel
Viatge en parella
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grissel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Young Shin
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Young Shin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Phillip
Viatge en parella
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Phillip
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yesica, Las Vegas
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yesica
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Valentyna
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentyna
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 2 nits (oct. 2024)