Hotel Casa Nicolò Priuli
Hotel a la vora de l'aigua amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Nicolò Priuli





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, terrassa, vistes al canal

Habitació Deluxe, terrassa, vistes al canal
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Rooftop terrace)

Suite júnior (Rooftop terrace)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes al canal

Habitació superior, vistes al canal
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, 2 banys

Habitació familiar, 2 dormitoris, 2 banys
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 235 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Castello 4985, Venice, VE, 30122
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Bisanzio
Hotel Bisanzio
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 157 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per adult i 25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/abril - 15/octubre
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Casa Nicolò Priuli
Casa Nicolo Priuli Hotel Venice
Casa Nicolò Priuli Venice
Hotel Casa Nicolò Priuli
Hotel Casa Nicolò Priuli Venice
Hotel Casa Nicolò Priuli Hotel
Hotel Casa Nicolò Priuli Venice
Hotel Casa Nicolò Priuli Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Nicolò Priuli
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Pierre
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
PO SANG
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PO SANG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexxx
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexxx
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolás Jesús
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolás Jesús
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan Siahou Michaan
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan Siahou Michaan
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sam
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Giovanni
6 de nov. de 2024
Giovanni
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jörg
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bienale zu Zweit
Jörg
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
igor, Round Rock
Viatge en família
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
igor
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Octavio
25 de set. de 2024
Octavio
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
claire osborne
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
claire osborne
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
james
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
james
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en família
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Maria Lorena
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Lorena
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shannon, Port Angeles
Viatge en parella
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Roger
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Martina
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan D
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan D
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lakshmi
28 de jul. de 2024
Lakshmi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Marta
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marta
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
REGINA PAOLA
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
REGINA PAOLA
Estada d’1 nit (jul. 2024)