Hotel Al Soffiador

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Església de San Pietro Martire

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Soffiador

Servei de l'allotjament
Interior de l'entrada
Habitació doble o amb dos llits individuals superior, amb bany privat | Cobrellits, escriptori i wifi gratuïta
Bufet
Servei de l'allotjament

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Bar
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació triple clàssica

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, amb bany privat

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació triple superior, 1 dormitori, no fumadors, bany privat

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Un cobrellit
Bany privat
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació doble bàsica

8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel Al Soffiador és a Venècia, al casc històric. Parada de Vaporetto Tronchetto i Port de Venècia són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives: afegeix-les al teu itinerari juntament amb altres atractius turístics com ara Marina di Venezia i Caribe Bay. Església de San Pietro Martire i Plaça de Sant Marc són altres dos llocs recomanats per visitar.
Mapa
Viale Bressagio, 10, Murano, Venice, VE, 30141

Què hi ha als voltants

  • Fàbrica i Sala d'Exposicions de Vidre de Murano Original - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Parada de Vaporetto Tronchetto - 55 minuts en cotxe - 5.2 km
  • Gran Canal - 55 minuts en cotxe - 5.5 km
  • Piazzale Roma - 56 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Port de Venècia - 56 minuts en cotxe - 5.9 km

Restaurants

  • Snack Bar Cupido Venezia
  • ‪Rivalonga - ‬10 minuts a peu
  • Algiubagiò
  • Trattoria Pizzeria da Alvise
  • ‪Art Cafè & Food - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Al Soffiador

Hotel amb Plaça de Sant Marc a prop
Hotel Al Soffiador, amb Església de San Pietro Martire a poca distància a peu, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un jardí i un bar. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un restaurant disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de consergeria
  • Allotjament lliure de fum, caixa forta a la recepció i magatzem d'equipatge
  • Atenció multilingüe i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Hotel Al Soffiador, totes les habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors de sostre
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
  • Un bar
  • Un restaurant

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Edredó de plomes

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00.
Es cobra un càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert, entre les 17:30 i les 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-17:00, cada dia
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar amb l'allotjament amb antelació per obtenir instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 17:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En determinades dates de l'any, els visitants han de pagar una taxa d'accés de 5-10 EUR per persona i dia per entrar a Venècia. Les persones amb allotjament a Venècia estan exemptes de pagar aquest import. No obstant això, els clients han de sol·licitar un val d'exempció amb antelació i presentar-lo amb un document d'identitat a l'arribada. Per consultar les dates afectades, les taxes i sol·licitar una exempció, visita cda.ve.it/es/.
Es recomana que els clients que reservin una estada a Venècia visitin el lloc web #EnjoyRespectVenezia (www.comune.venezia.it/es/content/enjoyrespectvenezia) per obtenir informació important sobre la ciutat i per saber quina normativa s'hi aplica.

Mètodes d’accés

Codi d'accés i recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
  • Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 1.10 EUR per persona i per nit per adult; 1.00 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
  • Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 1.60 EUR per persona i per nit per als adults; 0.80 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana entre les 17:30 i les 00:00.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1PWN5TOB9
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

Puntuació nacional

The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.

L’allotjament també es coneix com a

Al Soffiador
Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador
Hotel Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador Hotel
Hotel Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador Hotel Venice

Preguntes freqüents

Hotel Al Soffiador accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia.

Quant costa aparcar a Hotel Al Soffiador?

En aquest hotel no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Al Soffiador?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00. Es pot fer una entrada tardana (17:30-00:00) per una taxa.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Al Soffiador?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Hotel Al Soffiador?

Aquest hotel es troba al districte històric; tindràs Església de San Pietro Martire a 0,3 km i Plaça de Sant Marc a 4,7 km.

Opinions: Hotel Al Soffiador

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 91 de 231 opinions
Puntuació 8: Bo. 102 de 231 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 30 de 231 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 231 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 231 opinions

8,8/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Javier

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente habitación cómoda y amplia, y gran atención por todo el personal, siempre atentos y dispuestos a orientar. Gratzie Fabiana
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Guzel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The breakfast was great and the lady served us breakfast with big love and care. We had a strike going and she advised us to use the other site of the island for the transport to the Venice area. She was a great help.
From the room window
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Ryan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was decent size and bathroom okay. Was clean and comfortable if a bit warm for me tbh... Central location to Murano
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Cindy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Quaint little motel. No screens on windows so could not open to let in fresh air. Do not go by pictures in ads - not near canal or lights along waterway. Light breakfast provided was tasty and coffee good and hot.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Ronaldo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente, recomendo.

O local é tranquilo e longe das badalações de Veneza, hotel confortável, com atendimento muito cortez e todos os funcionários foram muito simpáticos, o hotel possui um restaurante anexo, senti um pouquinho de falta somente de uma pequena geladeira no quarto, o ponto forte do foi banheiro novo e em excelentes condições de higiene e uso. Todo o comércio de vidros de Murano muito próximos com diversas opções de preços, a localização é excelente, pois fica a menos de 200 metros da estação Faro.
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Liliu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
So easy access and locations
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jason

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10 would stay again!

Amazing spot on Murano. A quiet island away from the hustle of Venice. Place was a few min walk to the water taxis spots. A+. Would highly recommend and definitely stay again!
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Darcy

Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Meher Chaitanya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Melanie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worth our 2 night stay

A small quaint hotel that offered a clean room & Italian style breakfast. The location was convenient & the staff were friendly & helpful.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

NAGESH

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
NA
Estada de 3 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

federica

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel carino a Murano

Hotel tranquillo in ottima posizione, di fianco al vaporetto La camera pulitissima e il letto molto comodo Purtroppo un po’ piccola, noi facevamo una notte e andava bene La colazione buona, ma niente di eccezionale
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Hongshik

Very close to ferry station and middle of town and reception was very kind. They also allowed me to check-in as early as 10 am because room was ready!
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Rhonna

Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Maria

Estada de 2 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Hannaliza

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean room and staff is very kind. Free breakfast but we did not have time to have breakfast because we need to catch the boat early .
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Laura

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
We arrived late, could not find the place. Kept getting hung up on after being told to check my email. I did not have access to email, and kept telling them that. Finally got someone to give us the code after buzzing the door over and over. Location is good, but thats about it. Bathroom was not in our room and would not lock. Kind of creepy.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Nicolas

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Hôtel the employés are nice and the service is clean
Estada de 7 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Brian

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Our flight was late so we arrived after the front desk was closed. They sent us a code to get in and our keys where waiting for us. The next morning breakfast was served in the lobby with warmes baked goods and fresh cafe. Friendly staff and helpful. Would like to stay longer.
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Mary E

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Paul robert

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
great location on Murano, very close the the Murano Faro Actv stop. Decent sized room but very dated. wardrobe was unuseable due to mouse droppings inside that had gone moldy. no staff in hotel in the evenings and the attached bar and restraunt close at 5. Breakfast very basic ham cheese and 2 bread rolls and 1 croissant per person. first morning croissant had a hair baked into it and member of staff who had served us accused my wife of planting the hair that was baked into the pastry. overall a basic hotel with sub par service in an excellent location
Estada de 3 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Casandra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Richard

Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Diane

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)

8/10, Bo

albert

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
One thing I would suggest is not to have any suitcases with you if you are on secon floor...Dark hallways narrow impossible with suitcase.
Estada d’1 nit (maig 2024)