Ca Marinella
Hotel a Venècia i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Plaça de Sant Marc
Galeria de fotos de l’allotjament Ca Marinella





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior

Estudi en suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
També et pot agradar

Palazzo San Luca
Centre de la Ciutat de Venècia
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Habitacions insonoritzades
9.0 de 10, Fantàstic, 589 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Campo Santa Marina, 6105 Castello, Venice, VE, 30122
Sobre aquest allotjament
Ca Marinella
Allotjaments similars

Hotel San Luca
Hotel San Luca
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 837 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Ca Marinella
Ca Marinella Hotel
Ca Marinella Hotel Venice
Ca Marinella Venice
Ca Marinella Hotel
Ca Marinella Venice
Ca Marinella Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Ca Marinella
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Robert
Viatge en parella
27 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Robert
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Navid
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Navid
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camila
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jodie
8 d’ag. de 2025
Jodie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Harsh, Dubai
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harsh
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fernando
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scott
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvia
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb

Sylvia
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Letícia
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Letícia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nisreen
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nisreen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
arely
Viatge en grup
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
arely
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
George
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
George
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ilse
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilse
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tania
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LAURA, RALEIGH
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LAURA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Helena
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helena
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic Hotel.
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Paula
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Giusy
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giusy
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MAYSA
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MAYSA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcilio
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café da manhã espetacular!
Marcilio
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Phil
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice place
Phil
Estada de 2 nits (des. 2024)

















