The HQ
Hotel a Vasco da Gama amb 3 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The HQ





Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Swatantra Path. Opp. IDBI Bank, Vasco da Gama, Goa, 403802
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa
La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 55 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 690 INR per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1500.0 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
HQ Hotel Vasco da Gama
HQ Vasco da Gama
The HQ Goa/Vasco Da Gama
HQ Hotel
The HQ Hotel
The HQ Vasco da Gama
The HQ Hotel Vasco da Gama
Preguntes freqüents
Opinions: The HQ
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Jan, Hameln
9 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
John
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neilesh
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neilesh
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Harish Pradeep, Plano
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harish Pradeep
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jeff
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Morten
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One night in Vasco
Morten
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mark, Calgary
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Arpitha
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Arpitha
10/10, Excel·lent
suresh
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good for short stay
suresh
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Mr.Pravinbhai
23 de febr. de 2023
Mr.Pravinbhai
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge de negocis
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poppa G`s Pleasant Stay At The H.Q. Hotel
Craig
Estada de 4 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Nishant
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Nishant
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 star service
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Yoni
Viatge en grup
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoni
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Matthew
Viatge de negocis
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Yogesh
6 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Big NOO
Yogesh
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Chefski99, Berlin
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chefski99
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
william
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, attentive staff.
william
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2018)
2/10, Horrible
Peter
15 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2018)
2/10, Horrible
Binny, India
30 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do not waste your money
Binny
Estada d’1 nit (des. 2017)