Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nádas Tó Park Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, balcó

Habitació doble estàndard, balcó
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Monori út 100., Vasad, 2211
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Flow Hotel & Conference
Flow Hotel & Conference
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 105 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 8000 EUR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: AB27430753
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Hongria. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Nádas Tó Park Superior Vasad
Nádas Tó Park Superior
Nádas Tó Park Hotel Hotel
Nádas Tó Park Hotel Vasad
Nádas Tó Park Hotel Superior
Nádas Tó Park Hotel Hotel Vasad
Preguntes freqüents
Opinions: Nádas Tó Park Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jiri Neubauer
14 de juny de 2022
Jiri Neubauer
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Klaus
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Gernick
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rust en ruimte, lekker eten.
Gernick
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Jean-Brice
Viatge de negocis
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel / restaurant de très bonne qualité
Jean-Brice
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Vitezslav
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitezslav
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Dominique
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dominique
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de febr. de 2019
Mehr Schein als Sein
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Matteo
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Matteo
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Erik
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ude på landet
Erik
Estada d’1 nit (set. 2018)