Golfe Hotel
Hotel a Vannes amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Golfe Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard

Estudi estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

91 rue Winston Churchill, Giratoire du Racker, Vannes, 56000
Sobre aquest allotjament
Golfe Hotel
Allotjaments similars

Mercure Vannes Le Port
Mercure Vannes Le Port
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 321 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.50 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Golfe Hotel
Hotel Golfe
Golfe Hotel Vannes
Golfe Vannes
Golfe Hotel Hotel
Golfe Hotel Vannes
Golfe Hotel Hotel Vannes
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Golfe Hotel
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,0
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Johanes
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johanes
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Benoit
10 de jul. de 2025
Benoit
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
maria
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maria
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David Pixel
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David Pixel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
vincent
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
vincent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hadj
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
À recommander
Hadj
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MOTTAIS
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MOTTAIS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yvette
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabuleux
Yvette
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
FRANCK
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCK
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Françoise
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Françoise
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jacques
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Baptiste
18 de nov. de 2024
Jean Baptiste
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
agréable
Olivier
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Raoul
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raoul
Estada d’1 nit (oct. 2024)








