Royal Palas Hotel
Hotel a Van amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Palas Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

bahçivan mahallesi ptt caddesi no 38, ipekyolu, Van, Van, 65030
Sobre aquest allotjament
Royal Palas Hotel
Allotjaments similars

Birizgarden Hotel
Birizgarden Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Número de registre de l’allotjament: 22290
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
ROYAL PALAS OTEL
Royal Palas Hotel Van
Royal Palas Hotel Hotel
Royal Palas Hotel Hotel Van
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Palas Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sinem
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinem
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Teoman
Viatge en grup
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Av için geldik memnunuz
Teoman
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sinem
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinem
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hamad
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamad
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gökhan
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gökhan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Dennis
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Dennis
Estada de 3 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
DANIEL
4 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Sibel
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sibel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Nader
Viatge en família
31 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions








