Pars Palas Hotel
Hotel amb 10 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Museu de Van
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pars Palas Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació triple Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació quàdruple Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, no fumadors, vistes a la ciutat
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

IPEKYOLU - VAN, Van, Van, 65140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

KARAKOÇ HOTEL
KARAKOÇ HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 28 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Pars Palas Hotel Van
Pars Palas Hotel Hotel
Pars Palas Hotel Hotel Van
Preguntes freqüents
Opinions: Pars Palas Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mohsen
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohsen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Engin
14 d’abr. de 2025
Engin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatma
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
İyi ki gitmişim dediğim bir otel
Fatma
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Devrim Selim
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Devrim Selim
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abdulkadir
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulkadir
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
özcan
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
özcan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa Suphi
7 de març de 2025
Mustafa Suphi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Gözde
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gözde
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Behcet
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Behcet
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Volkan
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Volkan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Volkan
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volkan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Başarılı
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdulbaki
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulbaki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Serkan
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
sevki
28 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sevki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amir
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amir
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Berkan
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berkan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Yasemin
29 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasemin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ismail
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Müjemmel
Ismail
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
yadira
Viatge en parella
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yadira
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elham
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elham
Estada d’1 nit (nov. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets