Asuwari Suites Cappadocia
Hotel d'estil art-déco amb un celler adjunt i esmorzar gratuït 
Galeria de fotos de l’allotjament Asuwari Suites Cappadocia





Opinions
8,6 sobre 10, 
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Pati 
Terrassa o pati 
Sala d'estar 
Amb aïllament acústic 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Pati 
Terrassa o pati 
Sala d'estar 
Amb aïllament acústic 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Carregar totes les fotos de: Suite reial, 1 llit de matrimoni gran, banyera d'hidromassatge, vistes al turó

Suite reial, 1 llit de matrimoni gran, banyera d'hidromassatge, vistes al turó
El més destacat
Pati 
Terrassa o pati 
Sala d'estar 
Amb aïllament acústic 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Pati 
Terrassa o pati 
Sala d'estar 
Amb aïllament acústic 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Llar de foc 
Piscina privada 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tevfik Fikret Cad. Dereler Mah. No:5, Nevsehir, Ürgüp, 50400
Sobre aquest allotjament
Asuwari Suites Cappadocia
Allotjaments similars

Kayakapi Premium Caves - Cappadocia
Kayakapi Premium Caves - Cappadocia
- Piscina
 - Esmorzar inclòs
 - Spa
 - Piscina infantil
 
9.8 de 10, Excepcional, 860 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
7 de nov. - 8 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu. 
Es poden fer transaccions sense efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 2022-50-0457
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Asuwari Suites Cappadocia Hotel Urgup
Asuwari Suites Cappadocia Hotel
Asuwari Suites Cappadocia Urgup
Asuwari Suites Cappadocia Hotel Urgup
Asuwari Suites Cappadocia Hotel
Asuwari Suites Cappadocia Urgup
Hotel Asuwari Suites Cappadocia Urgup
Urgup Asuwari Suites Cappadocia Hotel
Hotel Asuwari Suites Cappadocia
Asuwari Suites Cappadocia
Asuwari Suites Cappadocia Hotel
Asuwari Suites Cappadocia Ürgüp
Asuwari Suites Cappadocia Hotel Ürgüp
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Asuwari Suites Cappadocia
8,6
Excel·lent
9,4
Neteja
9,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Donata
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donata
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Cagil
Viatge en grup
15 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ne yazık ki kötü
Cagil
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Erdal
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Erdal
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Amira
31 de maig de 2022
Amira
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Golnaz
23 de nov. de 2020
Golnaz
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Vlad Alexandru
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
3 out of 5
Vlad Alexandru
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Ömer
Viatge en grup
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ömer
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
zeynep
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zeynep
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Erkan
30 de nov. de 2019
Erkan
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not to be missed




Robert
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Elif
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elif
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en parella
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Andrew, NYC
Viatge en família
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Rashid Mushtaq
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel but no air-conditioning in room
Rashid Mushtaq
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Fadime
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fadime
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Gökhan
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gökhan
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Christophe
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Fatih
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
orta halli
Fatih
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Sefa
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sefa
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
berna
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
berna
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Tomas, Ganska centralt
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Litet personligt Hotel nära centrum
Tomas
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
gökhan
31 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gökhan
Estada de 3 nits (gen. 2018)








