Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel
Hotel per a famílies amb servei gratuït de transport per la zona i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris

Apartament, 2 dormitoris
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

60 Meridian Drive, Umhlanga, KwaZulu-Natal, 4001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Hamptons Guest House
The Hamptons Guest House
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 16 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400 ZAR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Cities Hotel
Cities Three
Three Cities
Three Cities Hotel
Three Cities Urban Park
Three Cities Urban Park Hotel
Three Cities Urban Park Hotel Umhlanga
Three Cities Urban Park Umhlanga
Urban Park Hotel
Urban Park Three Cities
aha Urban Park Hotel
aha Hotel
aha Urban Park
Urban Park Hotel Apartments Misty Blue Hotels Umhlanga
Urban Park Hotel Apartments Misty Blue Hotels
Urban Park Misty Blue Hotels
Urban Park Apartments Hotel Misty Blue Hotel Umhlanga
Urban Park Apartments Hotel Misty Blue Hotel
Urban Park Misty Blue Umhlanga
Hotel Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Umhlanga
Umhlanga Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Hotel
Hotel Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel
Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Umhlanga
Urban Park Misty Blue
Three Cities Urban Park Hotel Spa
Urban Park Hotel Apartments by Misty Blue Hotels
aha Urban Park Hotel Spa
Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Hotel
Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Umhlanga
Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel Hotel Umhlanga
Preguntes freqüents
Opinions: Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)
2/10, Horrible
Suhail
16 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Suhail
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do not book!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Chris
3 de set. de 2021
Chris
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Stephen
Viatge de negocis
8 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointing
Stephen
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Delani
7 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delani
Estada de 2 nits (juny 2021)
2/10, Horrible
Nonhlanhla
20 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nonhlanhla
Estada de 3 nits (juny 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de juny de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experience at urban park
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Khaye
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khaye
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
S
Viatge en família
8 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
S
Estada de 6 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Rakesh
Viatge en família
13 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rakesh
Estada d’1 nit (nov. 2020)
4/10, Deficient
Dawn
Viatge en família
2 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dissappointment
Dawn
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
4/10, Deficient
Chris
Viatge en família
31 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada d’1 nit (oct. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
19 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible stay.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Sibongiseni
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
You can do better. I have seen it.
Sibongiseni
Estada de 3 nits (set. 2020)
2/10, Horrible
Tania
29 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tania
Estada de 3 nits (set. 2020)
2/10, Horrible
Nerissa
21 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nerissa
Estada de 5 nits (set. 2020)
4/10, Deficient
Nosipho
14 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bad bad
Nosipho
Estada de 2 nits (set. 2020)
4/10, Deficient
Chelsea
Viatge de negocis
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chelsea
Estada de 3 nits (set. 2020)
4/10, Deficient
Melissa
31 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Phumzile
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phumzile
Estada de 3 nits (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Extra Tourism levy to pay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Gomotsegang
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gomotsegang
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Andile
4 de març de 2020
Andile
Estada d’1 nit (febr. 2020)