Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Hotel a Ukiha amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
16 de des. - 17 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

734-6 UKIHAMACHI YAMAKITA, Ukiha, 839-1408
Sobre aquest allotjament
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Allotjaments similars

Chikugoyoshii Machiyayado Ikuha
Chikugoyoshii Machiyayado Ikuha
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 55 opinions
Preu actual: 65 €
17 de des. - 18 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Ukiha
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel Ukiha
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
michiko
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
michiko
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Masaki
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiho
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ALICIA
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALICIA
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
seiichi
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
seiichi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
sayumi
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sayumi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MURANO
18 d’ag. de 2025
MURANO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sayumi
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Sayumi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
tadashi
Viatge en família amb nens petits
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tadashi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiho
Viatge de negocis, Viatge en grup
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KA HAO
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KA HAO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
WING KWAN
10 de juny de 2025
WING KWAN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
aya
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
aya
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MEI KAM DORA
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEI KAM DORA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
young eun
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
young eun
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tomoe
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Shing Jacky
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Shing Jacky
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JANG YOEUN
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JANG YOEUN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
tadashi
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tadashi
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Yee
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Yee
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern, comfortable and quiet
Mark
Estada d’1 nit (abr. 2025)








