Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Dormitori independent
Cortines opaques
Control de la temperatura de la calefacció
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Small)

Habitació individual (Small)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Large)

Habitació individual (Large)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Palackého námestí 349, Uherske Hradiste, 686 01
Sobre aquest allotjament
Hotel Grand
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informaci ó indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grand Uherske Hradiste
Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel
Hotel Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel Uherske Hradiste
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Grand
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
9,0
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Otto
3 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Otto
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pavel
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pavel
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Frantisek
Viatge de negocis
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frantisek
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jana
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jana
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Janis
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janis
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Martin
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Karel
Viatge de negocis
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Albert
15 de set. de 2022
Albert
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
kaya
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
kaya
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ondrej
Viatge en grup
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ondrej
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Ziyad
25 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziyad
Estada d’1 nit (juny 2022)