Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Aashiya Haveli





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Habitació quàdruple Deluxe, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Sofà llit: individual
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Aashiya Haveli és a Centre de la ciutat d'Udaipur, Udaipur, a la vora d'un llac. Podràs visitar punts d'interès destacats de la zona, com ara Museu Bagore-ki-Haveli i Palau de la Ciutat. Temple Jagdish i Galeria de Cristall són altres dos llocs recomanats per visitar.

17 Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001
Què hi ha als voltants
- Llac Pichola - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Temple Jagdish - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Ghat de Gangaur - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Palau de la Ciutat - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Col·lecció de cotxes clàssics vintage - 19 minuts a peu - 1.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Restaurant Ambrai - 10 minuts a peu
- Charcoal by Carlsson - 1 minuts a peu
- Upre - 8 minuts a peu
- Hari Garh Restaurant - 7 minuts a peu
- Rainbow Restaurant And Coffee Bar - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 350 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 750 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Aashiya
Aashiya Haveli
Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli
Hotel Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli Hotel
Hotel Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli Hotel Udaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Aashiya Haveli
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Deepak
Viatge en parella, Viatge en família
22 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepak
8/10, Bo
Yves
Viatge en grup
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Girish
Viatge en família
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Girish
10/10, Excel·lent
HILDUR
Viatge en grup
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice small hotel by the lake




HILDUR
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Glory
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glory
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Sune
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wonderful stay, exceptional location
Sune
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Clare, London
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lovely
Clare
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Shiv, Maryland USA
Viatge en família
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiv
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
santosh, bangalore
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel on the lake
santosh
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jeff
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeff
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
ISABEL
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
ISABEL
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Beatrice
28 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatrice
8/10, Bo
r
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Family stay
r
Estada de 2 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Chris, Hamburg
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Toller Zimmerblick
Chris
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Siddharth Swami, Ahmedabad
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money location near Lake Pichola.
Siddharth Swami
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Bithin, Hyderabad
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best cozy stay at Udaipur with the best view
Bithin
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
ASHOK
14 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Led tv should be in room's.should change blankets
ASHOK
Estada de 3 nits (gen. 2018)