Wana Karsa Ubud Hotel
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Bosc dels micos d'Ubud
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wana Karsa Ubud Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Assecador de cabells
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Monkey Forest, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pertiwi Resort & Spa
Pertiwi Resort & Spa
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 324 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Wana Karsa Hotel
Wana Karsa Ubud Hotel Ubud
Wana Karsa Ubud Hotel Hotel
Wana Karsa Ubud Hotel Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Wana Karsa Ubud Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Kyunghwan
13 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyunghwan
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Unn Kristin Nordstrøm
7 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unn Kristin Nordstrøm
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
cyril
12 de jul. de 2024
cyril
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
CHANHYUN
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANHYUN
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Alexis
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilloso
Eduardo
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en grup
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bali Trip
Christopher
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Natalia
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Geondon
Viatge en família
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 숙소
Geondon
Estada de 5 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Line
12 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig hyggeligt og dejligt hotel i Ubud


Line
Estada de 3 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Jorge Rafael
Viatge en família
10 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Needs a lot of improvement
Jorge Rafael
Estada de 2 nits (gen. 2023)