Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Sankara Resort by Pramana





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, piscina privada

Vil·la, 1 dormitori, piscina privada
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Vil·la familiar, 2 dormitoris

Vil·la familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, vistes a la piscina (Pool Villa)

Vil·la, 1 dormitori, vistes a la piscina (Pool Villa)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Vil·la Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí

Vil·la Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit: individual
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
The Sankara Resort by Pramana està situat a Ubud i gaudeix de connexió amb un centre comercial. A més de visitar punts de referència com ara Palau Ubud i Terrasses d'arròs de Tegallalang, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Bosc dels micos d'Ubud o Passeig de la carena de Campuhan. Mercat d'Art Tradicional d'Ubud i Temple Saraswati són altres dos llocs recomanats per visitar. Descobreix totes les opcions aquàtiques d'aquesta destinació amb activitats com ara submarinisme i immersió lleugera, que pots fer a prop, o gaudeix de l'aire lliure amb la pràctica de disciplines com ara les rutes de senderisme o ciclisme i l'escalada.

Banjar Kumbuh, Desa Mas, Ubud, Bali, 80571
Què hi ha als voltants
- Bosc dels micos d'Ubud - 5 minuts en cotxe - 3.3 km
- Mercat d'Art Tradicional d'Ubud - 5 minuts en cotxe - 4.4 km
- Palau Ubud - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
- Temple Saraswati - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
- Passeig de la carena de Campuhan - 6 minuts en cotxe - 5.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Suka Kopi - 17 minuts a peu
- Ubud Cinnamon - 13 minuts a peu
- Waybu Coffee & Eatery - 3 minuts a peu
- 7 A.M Bakers & 7 P.M Dinners - 12 minuts a peu
- Tha Chay - 15 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
The Sankara Resort by Pramana
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 11 i 12 USD per adult, i entre 5 i 7 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80 USD.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-18:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 18 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Sankara Resort
Sankara Ubud
Sankara Ubud Resort
Sankara Resort Ubud, Bali
The Sankara By Pramana Ubud
The Sankara Resort by Pramana Ubud
The Sankara Resort by Pramana Resort
The Sankara Resort by Pramana Resort Ubud
The Sankara Resort by Pramana CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Sankara Resort by Pramana
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
8,4
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Chandraka Nadia Kokeb
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chandraka Nadia Kokeb
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Shaktiraj Kaur
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaktiraj Kaur
Estada de 6 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
heather
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
heather
Estada de 3 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Hesham
19 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hesham
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Momoko
Viatge en grup
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Momoko
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en parella
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
kelly Kay
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
kelly Kay
Estada de 6 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
nitin
23 de jul. de 2025
nitin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hinako
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hinako
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Racquel
17 de jul. de 2025
Racquel
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kathleen
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathleen
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arslan
7 de juny de 2025
Arslan
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
nicholas
Viatge en grup
4 de juny de 2025
nicholas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zubia
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Zubia
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Louis, Port Saint Lucie
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Atsushi
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Atsushi
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sasha
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sasha
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gerrad De
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerrad De
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rene
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christopher
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Malene W.
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malene W.
Estada de 4 nits (abr. 2025)