The Kayon Resort
Hotel només per a adults amb spa complet i servei gratuït de transport per la zona
Galeria de fotos de l’allotjament The Kayon Resort





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Piscina privada
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Banjar Kepitu, Desa Kendran,, Tegallalang, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
The Kayon Resort
Allotjaments similars

Bisma Eight Ubud
Bisma Eight Ubud
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 491 opinions
Preu actual: 220 €
taxes i impostos inclosos
13 de gen. - 14 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 242000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650000 IDR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 847000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 15 anys
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Kayon
Kayon Hotel Ubud
Kayon Ubud
The Kayon Resort Ubud, Bali
Kayon Resort Ubud
Kayon Resort
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Kayon Resort
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,2
Ubicació
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Esteban Olmedo
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esteban Olmedo
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en grup
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Barbara
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynnette
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynnette
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Polen
30 d’ag. de 2025
Polen
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
Viatge en parella
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriano
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
WOONGJOO
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WOONGJOO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leigh
20 de juny de 2025
Leigh
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gary
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Gary
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Lloyd
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lloyd
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mathias
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathias
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
Viatge en parella, Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yutaka
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yutaka
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jeong keun
24 d’abr. de 2025
jeong keun
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francesco
19 d’abr. de 2025
Francesco
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
gabriel
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
gabriel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
se young
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
더카욘리조트 최고


se young
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sangmoon
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sangmoon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
KINJO
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KINJO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael Joseph
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Joseph
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jinju
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jinju
Estada d’1 nit (febr. 2025)








