Rumah Roda
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau Ubud
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rumah Roda





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar

Habitació doble familiar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Kajeng No.24, Gianyar, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swahita
Swahita
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 233 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Rumah Roda Guesthouse Ubud
Rumah Roda Guesthouse
Rumah Roda Ubud
Rumah Roda Ubud
Rumah Roda Guesthouse
Rumah Roda Guesthouse Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Rumah Roda
Opinions
8,8
Excel·lent
8,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fergus
10 de jul. de 2023
Fergus
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Lise
7 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lise
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highlight of Our Trip!
Viatger verificat
Estada de 7 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en família
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 5 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Olivier
14 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Olivier
Estada de 28 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria Eikeland
19 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Eikeland
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Juan, Trollhättan
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Juan
Estada de 5 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 7 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Christina
21 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Elijah S
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elijah S
Estada de 6 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Catherine
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Catherine
Estada de 8 nits (maig 2022)
8/10, Bo
HAYOUNG
Viatge en grup
7 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
따뜻하고 친절한 숙소



HAYOUNG
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en família
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice family stay
Jan
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Ryan
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryan
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
dave, bali
Viatge en parella
21 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
dave
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Pia
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Underbart

Pia
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Christine
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sweet Spot in Ubud
Christine
Estada de 7 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Tiago
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very very good.
Tiago
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good spot, slightly expensive for what it is
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ubud stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Kyo
Viatge en parella
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Kyo
Estada de 2 nits (des. 2019)