Purana Boutique Resort
Hotel per a famílies amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Purana Boutique Resort





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 2 dormitoris, piscina privada (with Free Benefit)

Vil·la, 2 dormitoris, piscina privada (with Free Benefit)
El més destacat
Pati
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Petita piscina privada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori

Habitació Deluxe, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, piscina privada (with Free Benefit)

Vil·la, 1 dormitori, piscina privada (with Free Benefit)
El més destacat
Pati
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Petita piscina privada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Banjar Kumbuh, Desa Mas, Gianyar, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Sankara Resort by Pramana
The Sankara Resort by Pramana
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 364 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 240000 IDR per adult i 120000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 550000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Purana Boutique Resort Ubud
Purana Boutique Ubud
Purana Boutique
Purana Boutique Resort Ubud Bali
Purana Boutique Resort Ubud
Purana Boutique Resort Hotel
Purana Boutique Resort Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Purana Boutique Resort
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kay L
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Kay L
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shiho
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Shiho
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ferdi
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferdi
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marnix, Hulst
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marnix
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Montserrat
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Montserrat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jérôme
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada de 5 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Sanah
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sanah
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sherry
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherry
Estada de 9 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Doran
Viatge en parella
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doran
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge en família
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 6 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Yenyung
30 de gen. de 2023
Yenyung
Estada de 4 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Christine
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This is the place Stop looking for another hotel
Christine
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Sarah
30 de set. de 2022
Sarah
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Louise Rachel
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise Rachel
Estada de 6 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Antonina
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden gem
Antonina
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Tony
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Home away from home
Tony
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Henrik
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et af de bedste hoteller vi har boet på
Henrik
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Christopher
Viatge en família
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Amazing staff but poor amenities
Christopher
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
YOONKYUNG
Viatge en família
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOONKYUNG
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
SOYANG
Viatge en grup
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOYANG
Estada de 2 nits (gen. 2020)