Kastara Resort
Complex turístic de luxe amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Kastara Resort





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació reial, piscina privada, vistes a la vall

Habitació reial, piscina privada, vistes a la vall
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Bangkiang Sidem, Kelusa, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Kastara Resort
Allotjaments similars

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 700000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Kastara Resort Ubud
Kastara Resort Resort
Kastara Resort Resort Ubud
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kastara Resort
9,8
Magnífic
9,8
Neteja
10
Comoditats
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
25 de set. de 2025
Patrick
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
16 de set. de 2025
Hugo
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zeshan
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dyktig og service innstilte ansatte
Zeshan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yumi
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yumi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Myra
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiffany
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Tiffany
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ningjun
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ningjun
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Samir
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Samir
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
PACAUD
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

PACAUD
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hilesh
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilesh
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Callan Ermie
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Callan Ermie
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
adriana
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
adriana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandra Junuet
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra Junuet
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
tony
29 de des. de 2024
tony
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Omari
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omari
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeff
Viatge en parella
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en grup, Viatge en família
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
THANH
28 de jul. de 2024
THANH
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Icilma
Viatge en grup
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Icilma
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Anastasia
Viatge en parella
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anastasia
Estada de 4 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Mercy
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mercy
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Axel
31 de maig de 2024
Axel
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Chandra
Viatge en grup
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chandra
Estada de 5 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Stefanie
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefanie
Estada de 2 nits (abr. 2024)








