Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Junjungan Ubud Hotel & Spa





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (Super Deluxe with Afternoon Tea)

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (Super Deluxe with Afternoon Tea)
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (with Free Afternoon Tea)

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe (with Free Afternoon Tea)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite clàssic (with Free Afternoon Tea)

Estudi en suite clàssic (with Free Afternoon Tea)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Damara Village Ubud by Alaya Private Estate
Ubud
- Piscina
- Cuina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 25 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Tirta Tawar Km.3.5 Br. Junjungan, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Junjungan Ubud Hotel & Spa
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 145000 IDR per adult i 145000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000.00 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 400000 IDR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 150000.0 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Junjungan
Junjungan Hotel
Junjungan Ubud
Junjungan Ubud Hotel
Junjungan Ubud Hotel And Spa Bali
Junjungan Ubud Hotel Ubud
Junjungan Ubud Hotel Spa
Junjungan Ubud & Spa Ubud
Junjungan Ubud Hotel & Spa Ubud
Junjungan Ubud Hotel & Spa Hotel
Junjungan Ubud Hotel & Spa Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Junjungan Ubud Hotel & Spa
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
8,6
Ubicació
10
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Darcy
Viatge en parella
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darcy
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
yong
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yong
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
jun
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jun
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Suganya
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suganya
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
bruno
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
bruno
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Rock
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Rock
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Rayza
Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rayza
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eunice
Viatge en grup
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Eunice
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kelsey
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelsey
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Newton, Anaheim
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Newton
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Stéphane
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Camilla
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eunsong
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Eunsong
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arwin, APO
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arwin
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alper
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel hakkında
Alper
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ramat
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramat
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chun Mei
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun Mei
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
jean louise
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jean louise
Estada de 11 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chiharu
7 de maig de 2025
Chiharu
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joacim
25 d’abr. de 2025
Joacim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah Ann Lee van
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah Ann Lee van
Estada de 12 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
China
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
China
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alyssa
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 3 nits (abr. 2025)