HOSHINOYA Bali
Hotel de luxe amb 3 piscines a l'aire lliure i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament HOSHINOYA Bali





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 485 €
taxes i impostos inclosos
3 de nov. - 4 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la panoràmica, accés a la piscina, cantonada

Vil·la panoràmica, accés a la piscina, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la, accés a la piscina

Vil·la, accés a la piscina
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Petita piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Vil·la, accés a la piscina, zona enjardinada

Vil·la, accés a la piscina, zona enjardinada
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Petita piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Villa Bulan

Villa Bulan
Carregar totes les fotos de: Villa Soka

Villa Soka
Carregar totes les fotos de: Villa Jalak

Villa Jalak
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Br. Pengembungan, Desa Pejeng Kangin, Kecamatan Tampaksiring, Ubud, Bali, 80552
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 980 opinions
Preu actual: 134 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 423500.00 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hoshinoya Bali Hotel Gianyar
Hoshinoya Bali Gianyar
HOSHINOYA Bali Ubud
HOSHINOYA Bali Hotel
HOSHINOYA Bali Hotel Ubud
HOSHINOYA Bali CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOSHINOYA Bali
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
8,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonia
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiaki
21 de set. de 2025
Chiaki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUKI
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUKI
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Norio
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Norio
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peggy
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peggy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sureum
2 de maig de 2025
sureum
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Justine
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuri
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Giyoung
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giyoung
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YONGBYUM
28 de gen. de 2025
YONGBYUM
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SHIMIZU
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIMIZU
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shu-Huei
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shu-Huei
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Naoko, San Mateo
4 de gen. de 2025
Naoko
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katakura
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katakura
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jakob
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakob
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rachael
Viatge en família
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idyllic
Rachael
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
LIANG HSIEN
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LIANG HSIEN
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en parella
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
noriatsu
Viatge en família
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
noriatsu
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Motonobu
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Motonobu
Estada de 3 nits (ag. 2024)








