Gatra Ubud Inn

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau Ubud

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Gatra Ubud Inn

Àrea exterior de l'allotjament
Àrea exterior de l'allotjament
Detall de l'interior
Habitació Deluxe | Minibar, escriptori, habitacions insonoritzades i wifi gratuïta
Minibar, escriptori, habitacions insonoritzades i wifi gratuïta

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jalan Sugriwa No.16, Padang Tegal, Ubud, Bali, 80571

Què hi ha als voltants

  • Mercat d'Art Tradicional d'Ubud - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Palau Ubud - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Temple Saraswati - 11 minuts a peu - 0.9 km
  • Bosc dels micos d'Ubud - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Passeig de la carena de Campuhan - 18 minuts a peu - 1.5 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 76 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mudra Cafe - ‬4 minuts a peu
  • ‪Ubud Coffee Roastery - ‬3 minuts a peu
  • ‪Golden Monkey - ‬3 minuts a peu
  • ‪Locavore To Go - ‬3 minuts a peu
  • ‪F.R.E.A.K Coffee - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Gatra Ubud Inn

Hotel a prop de Bosc dels micos d'Ubud
Gatra Ubud Inn, amb Mercat d'Art Tradicional d'Ubud i Palau Ubud a les proximitats, ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció i una terrassa. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), bicicletes de lloguer i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Gatra Ubud Inn, totes les habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen articles de tocador gratuïts
  • Balcons, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 50.000 IDR per adult i 50.000 IDR per nen
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Massatge
  • Sales de tractament per a parelles

Més serveis

  • 2 edificis
  • 2 plantes

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 17 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: fins a les 00:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 50000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000.00 IDR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Gatra Guest House Ubud
Gatra Ubud
Gatra's Guest House Ubud Bali
Gatra Inn
Gatra Guest House
Gatra Ubud Inn Ubud
Gatra Ubud Inn Hotel
Gatra Ubud Inn Hotel Ubud

Preguntes freqüents

Gatra Ubud Inn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Gatra Ubud Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Gatra Ubud Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Gatra Ubud Inn?

Registre de sortida: migdia.

Gatra Ubud Inn ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 350000.00 IDR per vehicle.

On es troba Gatra Ubud Inn?

Aquest hotel es troba a Centre d'Ubud i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Centre Espiritual Sinar Suci, Palau Ubud i Mercat d'Art Tradicional d'Ubud. Bosc dels micos d'Ubud és a 1,2 km de distància.

Opinions: Gatra Ubud Inn

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 16 de 39 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 39 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 39 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 39 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 39 opinions

8,2/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

10/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

10/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Mary-Anne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The grounds were lovely and relaxing. The room was clean and comfortable. The staff were very friendly and helpful. The location is walking distance from restaurants and shopping.
Estada de 3 nits (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom tiles not waterproof leading to damp patches in bedroom. Staff wonderful. Landscaping great. Central convenient location.
Estada de 5 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (març 2019)

8/10, Bo

Tomas Bo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Fint hotel

Et fint hotel til prisen. Rigtig lækker morgenmad og venligt personale. Deres WiFi er temmelig ustsbklt.
Estada de 5 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Kazuo, Tokyo

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Great location for good value

Very friendly staff and super attentive with our needs.
Estada de 2 nits (des. 2018)

2/10, Horrible

Christa, NSW Australia

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Crap service gave booking to someone else

When i arrived they had no room even though I had paid in advance They tried to make me get on the back of a motor bike to go somewhere else I am 60 They tried to get me to leave without my bags promising to send them" later" After 2 hours they got a car and I was dropped at the top of a hill and had to carry my own suitcase down a steep walkway almost falling over several times Worst service i have ever had overseas. I am disappointed in expedia as well for not making sure bookings are kept and for not providing better service to fix up problem. I would not have stayed at the place they sent me if I had a choice
Estada de 2 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Simplecity

Very simple and clean accomodation, even NO TV...XXI. century..... simple breakfast, helpful staff.
Estada de 3 nits (set. 2018)

10/10, Excel·lent

E, Melbourne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly staff, convenient location fresh cooked breakfast
Estada d’1 nit (set. 2018)

8/10, Bo

couple, cairns

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Quiet but close to city center

Quiet , comfy and spacious rooms , we had balcony room, few stairs but worth the effort, fantastic shower, internet a bit slow sometimes but wasn’t an issue , good breakfast with fresh fruit and juice and coffee to start your day . Very Helpful staff . Will definitely comeback . Thanks Gatra inn .
Estada d’1 nit (set. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2018)

6/10, Acceptable

Rima, Lebano

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice hotel because in the city center but there is a bad smelling in the room and durty sheets and pillows .u can't sleep well.but nice staff
Estada de 2 nits (jul. 2018)

8/10, Bo

Roman, North Carolina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel, great location

Really nice hotel with very friendly staff in excellent location. Highly recommended as I would stay here again next time I am in Ubud.
Estada de 8 nits (juny 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

No-frill hotel

Clean and nice hotel. Good breakfast.
Estada d’1 nit (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Peter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s a really great hotel! I can’t say anything bad about it, the staff is very kind and it’s a lovely hotel
Estada de 2 nits (març 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean hotel. Super convenient location. Scooter rental was extremely convenient. Friendly staff with breakfast served on your own, semi-private balcony.
Estada de 2 nits (nov. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 10 nits (nov. 2017)

10/10, Excel·lent

satopin, Japan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Affordable & nice hotel

I stayed there for 7 nights. It was a very clean, spacious & comfortable room. The bed is comfy to sleep in. All staff were friendly. The location was also good. It's close to the main road and everything in a walking distance. Only they do not have a TV and a swimming pool. But I didn't mind it at all. It's kind of located in the back street, so you don't have to worry about any party or bar music at night.
Estada de 7 nits (ag. 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
민박같은 느낌~방은 쾌적하고, 아침식사는 깔끔하면서도 맛있었고, 주변 구경하기에 위치도 좋았다. 우붓에 오면, 꼭! 다시 오고싶은곳~
Estada de 3 nits (maig 2017)

8/10, Bo

きーちゃんママ

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ウブドの街に近いコスパの良いホテル

ウブドの中心にほど近いホテルです。 安いので多くのものは期待はしてませんでしたが、コスパは良いです。 また利用したいです。 ヘアードライヤーはお願いすれば貸してくれます。 朝食は前日にメニューから選び、朝食の時間を伝えると準備してくれます。中庭でのんびり食べることができます。

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei

話せば分かる

ぶっちゃけ初日・翌日の印象では最低評価を付けようと思ったんですよ。だってバスタオルをもう1枚もらおうとしたら(ふかふかの枕だと首が痛くなるので、細く丸めたバスタオルを首のカーブに当てて寝たいのです)何号室で宿泊客は何名で(1名なのに)どうして余分にバスタオルが必要なのか事細かに説明を求められるし、翌日の朝食後に仮眠してたらこちらが起きてドアを開けるまでドアをドンドンドンドン!!!!叩いて無理やりにでも室内清掃しようとするし。室内に電気ポットがないのでお茶を飲むためのお湯が欲しいと言ったら1回10000ルピア(約100円)かかると言うし。何なんだ!!(怒)と。でもまぁ、生活上(当方、徹夜で上演される伝統的影絵芝居の研究をしています)朝は起きるのが遅いから室内清掃をお願いしたい時はこちらから言うし、毎日でなくても構わないetc、何でもこちらからきちんと話せば分かってくれます。結局、お願いすると魔法瓶に入れたお湯をタダでくれました。水道水を沸かしたものなので、インドネシアでの生活が長くない方はお腹を壊す可能性もゼロではないですが…。こちらのゲストハウスは何事も要相談です。何でも話せばスタッフも考えてくれます。滞在中に重い生理が来てにっちもさっちも行かなくなった時に買い物に行ってきてくれた恩は忘れません。助かりましたありがとうございます。ちなみにWi-Fiは不安定だったのでweb閲覧はできますがskypeはできません。そのためskypeを使用しての語学レッスンができませんでした。TVもありません。(あった形跡はありますが)。近所にレストランやランドリーがあります。バイクに乗れるかGojekというバイクタクシーのアプリがあればそこそこ生活には困りません。部屋は清潔でした。朝食はピサンゴレン(揚げバナナ)が個人的に好きでした。

6/10, Acceptable

shacie, japan

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

소음과 서비스면에서 별로였어요.

데스크쪽 룸에서 묵다가 룸에서 시큼한 냄새때문에 참을 수 없었고, 바로옆이 공사장에 닭이 살고 있어 방을 옮겨달라고 했는데 풀부킹이라고 안된다고 해서 어쩔 수 없나보다 했는데 그날 그 방 비어있더군요.. 다음날 왜 룸이 비어있냐 그래도 미안하단 말 한마디를 안하더군요. 다시 옮겨달라고 해서 데스크 반대방향으로 옮겼어요... 그 룸은 냄새도 안나고 소음도 적고 좋았으나 서비스면에서는 별로였습니다. 이 정도 룸컨디션에 수영장 포함된 홈스테이는 찾아보면 많은듯요..

8/10, Bo

クロアキ, 関西

Què li ha agradat: Personal i servei

ウブド散策するには位置が最高

最高の立地で、ハノマン通りから東に一本ずれた南北の道に接していて、ハノマンまでもすぐ。スタッフも精力的にしごとをして、英語の不備な私の意向をくみ取って助けになろうと関わってくれます。ホームステイ的なもので、ホテルの快適さとは、大きく異なります。スイートが1室だけで そこに2泊したのですが、少し昼間でも暗いのが難点でした。向きからみて、スイートでない部屋は明るいと感じました。 5分以内に美味い麺レストランや、日本人経営のワルンがあり、90円のカステラわ絶品でした。

10/10, Excel·lent

Christian & Amy, Cali

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Beautiful guesthouse, close to everything

The room was clean and spacious. The suite was fantastic, huge bathroom and perfect shower. The standard rooms were nice as well, slightly smaller. Only complaint was that the wifi was spotty in the rooms. It worked well in the courtyard. Also, no television, but we weren't there to watch tv. ]

8/10, Bo

luciano

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice garden and room

Very nice garden and room(suite) Only negative point was than in a 3 days stay towels were never changed. Not a big deal for me, I suppose you've to ask