The Lanes Hotel
Hotel a Tutong amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Lanes Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 dormitori

Suite Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 3 dormitoris

Suite familiar, 3 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 2 dormitoris

Suite júnior, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Simpang 14, Tutong, Tutong, TA 1141
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 BND per adult i 10 BND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 BND per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Lanes Hotel Tutong
Lanes Tutong
The Lanes Hotel Hotel
The Lanes Hotel Tutong
The Lanes Hotel Hotel Tutong
Preguntes freqüents
Opinions: The Lanes Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Niya
Viatge en grup
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niya
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Ping ying
31 de gen. de 2023
Ping ying
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Lynn
Viatge en família
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
8/10, Bo
Niya
26 de des. de 2022
Niya
6/10, Acceptable
Ah Hazman
Viatge en família
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ah Hazman
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
robert
13 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Only hotel in Town
robert
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Ak Asmady
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ak Asmady
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Joan
Viatge en parella
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
Abinash
6 de juny de 2021
Abinash
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Hilmie
Viatge en família
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
9/10 stay

Hilmie
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
KIMIKO
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また泊まりたいホテル!
KIMIKO
Estada de 3 nits (abr. 2019)