GLH Hotel
Hotel a Tucson amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament GLH Hotel





Opinions
4,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
24 de des. - 25 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hotel McCoy - Art, Coffee, Beer, Wine
Tucson
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 3.050 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1365 W Grant Rd, Tucson, AZ, 85745
Sobre aquest allotjament
GLH Hotel
Allotjaments similars

Motel 6 Tucson, AZ
Motel 6 Tucson, AZ
- Piscina
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
6.4 de 10, 1.005 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
24 de des. - 25 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 50.00 USD per estada
- Taxa administrativa: 5 USD per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 50 USD per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 USD per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
GLH Hotel Tucson
Grant Inn Tucson
Grant Tucson
Grand Luxe Hotel Resort Tucson
GLH Tucson
Grand Luxe Tucson
Grant Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel
GLH Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel Tucson
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: GLH Hotel
4,8
4,6
Neteja
6,2
Ubicació
6,2
Personal i servei
4,2
Respecte al medi ambient
4,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
2/10, Horrible
charity
5 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
charity
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Saul
30 de nov. de 2025
Saul
Estada d’1 nit (nov. 2025)
2/10, Horrible
Maya
29 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maya
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
cesar pascual
22 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
cesar pascual
Estada d’1 nit (nov. 2025)
2/10, Horrible
Daniela
Viatge en família
17 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Daniela
Estada d’1 nit (nov. 2025)
2/10, Horrible
Avik
4 de nov. de 2025
Avik
Estada de 3 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Kristin
Viatge amb animals de companyia
2 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Xavier
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xavier
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Jaime E.
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime E.
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Mindy Sue
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Mindy Sue
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
ERIK
4 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIK
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Evelyn
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Darvin
17 d’ag. de 2025
Darvin
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
jose alonso
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel terrible.
jose alonso
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathew
16 de jul. de 2025
Mathew
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jack
17 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jack
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Luis
10 de juny de 2025
Luis
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Lauri
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauri
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Corey
28 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will never go here again
Corey
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Damian
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
That place should be shut down
Damian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
John
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ewww
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Valentin Juan Lopez
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentin Juan Lopez
Estada d’1 nit (abr. 2025)

















