Gran Hotel Flores
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i piscina de temporada a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel Flores





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni

Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Doctor Luis A. de Herrera 612, Trinidad, Flores, 85000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Del 15 de novembre al dia després de pasqua, és possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Uruguai sobre el valor afegit (10 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (10 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: desembre-febrer
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-20:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Gran Hotel Flores Trinidad
Gran Flores Trinidad
Gran Flores
Gran Hotel Flores Hotel
Gran Hotel Flores Trinidad
Gran Hotel Flores Hotel Trinidad
Preguntes freqüents
Opinions: Gran Hotel Flores
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ignacio
20 de gen. de 2025
Ignacio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
David, Boulder
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
David
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuri
Viatge en parella
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
ANIBAL MILTON
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
ANIBAL MILTON
Estada de 2 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Allain
7 de set. de 2023
Allain
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Regules
8 de juny de 2023
Regules
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Fernando
27 de març de 2023
Fernando
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
RUBEN
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUBEN
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Clementina
22 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clementina
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Jose Fernando
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Fernando
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Ana Laura
Viatge en família
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Laura
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Ana Inés
Viatge en família amb nens petits
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Inés
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Susana
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susana
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
SARA
14 d’ag. de 2022
SARA
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Melina Dinorah
Viatge en família
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melina Dinorah
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Fabiola
10 de jul. de 2022
Fabiola
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Carolina
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolina
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Fabian
Viatge en família amb nens petits
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Eliana
16 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliana
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria Carolina
Viatge en família
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno todo
Maria Carolina
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Izabel cristine
Viatge en família
3 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Izabel cristine
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
TAKESHI
Viatge de negocis
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKESHI
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Oscar
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy recomendables
Oscar
Estada d’1 nit (febr. 2021)