Banpu Resort Trat
Complex turístic a Trat amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Banpu Resort Trat





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
25 de gen. - 26 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, vistes a la piscina

Habitació, no fumadors, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Banys
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 2 dormitoris

Habitació prèmium, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Banys
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

199 Moo1, Nongkhansong, Muang District, Trat, Trat, 23000
Sobre aquest allotjament
Banpu Resort Trat
Allotjaments similars

Check In & Chill Out Laem Sok Pier
Check In & Chill Out Laem Sok Pier
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 73 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600.00 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Banpu Resort Trat
Banpu Resort
Banpu Trat
Banpu Resort Spa
Banpu Resort Trat Trat
Banpu Resort Trat Resort
Banpu Resort Trat Resort Trat
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Banpu Resort Trat
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
6,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rudiger
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudiger
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rolf
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rolf
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
BERNARD
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELLENT RAPPORT QUALITE PRIX
BERNARD
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Leon
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 night stay, no complaints.
Leon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
gradley
Viatge en parella
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gradley
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Adrian
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Heidi
Viatge en grup
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Etsushi, Itabashi
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Etsushi
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
janine
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
janine
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
BERNARD
Viatge en família
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
BERNARD
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Anish
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Did the job for one night
Anish
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jariya
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jariya
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Rosemary
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosemary
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Bumrab
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ที่พักดี เหนือความคาดหมาย
Bumrab
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Wipark, กรุงเทพ
22 d’oct. de 2018
Wipark
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
ร่มรื่นดี
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Jamie
13 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annorlunda boende med fantastisk personal.


Jamie
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Stefan
14 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
4/10, Deficient
Marco, Solaro (Italy)
12 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
10/10, Excel·lent
Joris
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








