Hotel & Apartments Strandidyll
Hotel a Trassenheide, a peu de platja i amb esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel & Apartments Strandidyll





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Strandstraße 13, Trassenheide, 17449
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vineta Hotels
Vineta Hotels
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 133 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de març, 2.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.80 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de desembre, 2.20 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Apartments Strandidyll Trassenheide
Hotel Apartments Strandidyll
Hotel Apartments Strandidyll Trassenheide
Hotel Apartments Strandidyll
Strandidyll Trassenheide
Hotel Hotel & Apartments Strandidyll Trassenheide
Trassenheide Hotel & Apartments Strandidyll Hotel
Hotel Hotel & Apartments Strandidyll
Hotel & Apartments Strandidyll Trassenheide
Strandidyll
& Apartments Strandidyll
Hotel & Apartments Strandidyll Hotel
Hotel & Apartments Strandidyll Trassenheide
Hotel & Apartments Strandidyll Hotel Trassenheide
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel & Apartments Strandidyll
Opinions
9,8
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2024
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Maxim
Viatge de negocis
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxim
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Maximilian
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maximilian
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
1 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 6 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Marcus
Viatge en parella
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 6 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Marco
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 7 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Frank
15 de març de 2022
Frank
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en parella
18 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Marleen
Viatge en família
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marleen
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Frank
8 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Peter
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Andy, Braunschweig
Viatge en parella
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada de 5 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Hagen
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hagen
Estada de 3 nits (febr. 2020)