Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Hotel a Toyooka amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
25 de gen. - 26 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59-30 Hidaka-cho Kurisuno, Toyooka, Hyogo, 669-5372
Sobre aquest allotjament
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Allotjaments similars

Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 61 opinions
Preu actual: 66 €
22 de gen. - 23 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Toyooka
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel Toyooka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Sawa
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sawa
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROMASA
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROMASA
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Shingo
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shingo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIHIKO
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIHIKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Joe Ernesto
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe Ernesto
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
kazunori
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazunori
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
YASUMASA
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUMASA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MASASHI
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASASHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
seiji
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
seiji
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JUNICHI, TATEBAYASHI
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUNICHI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔感のある快適なホテル

Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
???
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ujjaval
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ujjaval
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PEILING
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEILING
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
OTA
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
OTA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuri
14 de gen. de 2025
Yuri
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ASAMI
5 de gen. de 2025
ASAMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Koichi
Viatge en família
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koichi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Takahiro
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takahiro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Heidi Carina Lund
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heidi Carina Lund
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
kazuko
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
kazuko
Estada d’1 nit (nov. 2024)








