Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tennomaru





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 164 €
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat independent
Banyera d'aigua termal
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10 Aza Tobone, Oaza Ogi, Nukata-gun, Kota, Aichi-ken, 444-0115
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hiranoya
Hiranoya
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 109 opinions
Preu actual: 107 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Tennomaru Inn Kota
Tennomaru Inn
Tennomaru Kota
Tennomaru
Tennomaru Kota
Tennomaru Ryokan
Tennomaru Ryokan Kota
Preguntes freqüents
Opinions: Tennomaru
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
pomodori
Viatge en família
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pomodori
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
tasogare, 愛知県
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
やっぱり夜景が素敵です。
tasogare
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Todd, Sydney
13 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació