Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel Reymar





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, 1 dormitori, vistes parcials a l'oceà

Habitació quàdruple, 1 dormitori, vistes parcials a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, balcó

Habitació triple estàndard, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, balcó, vistes al mar

Habitació triple, balcó, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, balcó

Habitació individual, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni, balcó, vistes a la badia

Suite júnior, 1 llit de matrimoni, balcó, vistes a la badia
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó, vistes al mar

Habitació doble, balcó, vistes al mar
9,6 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 dormitoris, balcó, vistes al jardí

Suite familiar, 2 dormitoris, balcó, vistes al jardí
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 3 dormitoris

Vil·la, 3 dormitoris
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Mininevera
Rentaplats
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Platja de Mar Menuda, s/n, Tossa de Mar, 17320
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Mar Menuda
Golden Mar Menuda
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 148 opinions
Preu actual: 173 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.32 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 21 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Premier Grand Hotel
Premier Grand Hotel Reymar
Premier Grand Reymar
Premier Gran Hotel Reymar Tossa De Mar
Premier Gran Hotel Reymar
Premier Gran Reymar Tossa De Mar
Premier Gran Reymar
Gran Hotel Reymar Tossa de Mar
Gran Hotel Reymar
Gran Reymar Tossa de Mar
Gran Reymar
Premier Gran Hotel Reymar Spa
Gran Hotel Reymar Spa
Gran Hotel Reymar Hotel
Gran Hotel Reymar Tossa de Mar
Gran Hotel Reymar Hotel Tossa de Mar
Preguntes freqüents
Opinions: Gran Hotel Reymar
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret K
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret K
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gregory
8 de juny de 2025
Gregory
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dina
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dina
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Octavio
27 de maig de 2025
Octavio
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lays
26 de maig de 2025
Lays
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Catherine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Greg
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allyson
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allyson
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Cori
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Cori
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Karen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dirk
13 d’oct. de 2024
Dirk
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella, Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lia
Viatge en parella
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lia
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Linda
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohit, Bellevue
8 d’oct. de 2024
Mohit
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Rosario
Viatge en parella
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosario
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Anne
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
stephen
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
stephen
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anthony
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Anthony
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marla
Viatge en grup
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marla
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
James
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Steve
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada d’1 nit (set. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels