Comfort Hotel Tomakomai
Hotel a Tomakomai amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Tomakomai





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
21 de jul. - 22 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Double - Non-Smoking
Twin - Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-7-18 Asahi-machi, Tomakomai, Hokkaido, 053-0008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wing International Tomakomai
Hotel Wing International Tomakomai
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 748 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Hotel Tomakomai
Comfort Tomakomai
Hotel Tomakomai
Comfort Hotel Tomakomai Hotel
Comfort Hotel Tomakomai Tomakomai
Comfort Hotel Tomakomai Hotel Tomakomai
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Tomakomai
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
??
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria, Cincinnati
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willy
16 de febr. de 2025
Willy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kazushi
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazushi
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
29 de des. de 2024
Joseph
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Junya
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junya
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Shigeru
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Shigeru
Estada de 13 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
CHUNG CHIEH
29 d’oct. de 2024
CHUNG CHIEH
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nao
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nao
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
SHIZUKA
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIZUKA
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família amb nens petits
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Mizushima
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizushima
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
toshio
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
toshio
Estada de 3 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
??
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
AKIHIRO
23 de juny de 2024
AKIHIRO
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
MANABU
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MANABU
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ying leung
Viatge en parella
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ying leung
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoshihisa
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshihisa
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Chieko
Viatge en família amb nens petits
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chieko
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Kumiko
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumiko
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
AYAKA
17 de març de 2024
AYAKA
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
pei
Viatge en parella
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pei
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ryannjay
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryannjay
Estada d’1 nit (febr. 2024)