Ramyas Hotels
Hotel a Tiruchirappalli amb 3 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ramyas Hotels





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Renovació: 2017
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 - D/2 Williams Road, Tiruchirappalli, Tamil Nadu, 620001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SRM Hotel Trichy
SRM Hotel Trichy
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
6.0 de 10, 55 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per la roba de llit: 1100 INR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 348 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1100.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 2
L’allotjament també es coneix com a
Ramyas
Ramyas Hotels
Ramyas Hotels Tiruchirappalli
Ramyas Tiruchirappalli
Ramyas Hotels Hotel Tiruchirappalli
Ramyas Hotels Hotel
Ramyas Hotels Hotel
Ramyas Hotels Tiruchirappalli
Ramyas Hotels Hotel Tiruchirappalli
Preguntes freqüents
Opinions: Ramyas Hotels
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
GANESH
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GANESH
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Vinoth
17 d’ag. de 2023
Vinoth
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Mahesh
Viatge de negocis
9 de jul. de 2023
Mahesh
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
14 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Benedict
Viatge en família
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benedict
10/10, Excel·lent
Index Therapeutics
Viatge en família
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Index Therapeutics
Estada de 3 nits (nov. 2022)
2/10, Horrible
Rajarajeswary
Viatge en parella
17 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajarajeswary
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Srinivasan
31 d’oct. de 2022
Srinivasan
Estada de 2 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
4 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Filthy Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
KS SAMPATH
Viatge en família
27 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KS SAMPATH
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
senthil kumar
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
senthil kumar
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Jeyaseelan, Minneapolis
Viatge en família
8 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeyaseelan
Estada de 6 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ravikumar
Viatge de negocis
13 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ravikumar
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
P.A.
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
P.A.
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
balaji
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
balaji
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
LisaDavid, North Carolina USA
Viatge en parella
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LisaDavid
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Kanhaiya
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good value for money.
Kanhaiya
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Ashok
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay and service
Ashok
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
VENKATRAMAN, CHENNAI
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pleasant stay
VENKATRAMAN
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
anand, australia
18 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anand
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Mohanaruban, Singapore
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyed our stay.!
Mohanaruban
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets