INTJ Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Cultural Tijuana
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament INTJ Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació urbana

Habitació urbana
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació urbana, 1 llit de matrimoni

Habitació urbana, 1 llit de matrimoni
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8113 Flores Magón, Zona Centro, Tijuana, BC, 22000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Grand One Plaza
Hotel Grand One Plaza
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.381 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 MXN per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Nook Hotel
INTJ Hotel Hotel
INTJ Hotel Tijuana
INTJ Hotel Hotel Tijuana
Preguntes freqüents
Opinions: INTJ Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Rodrex, Hollister
26 de maig de 2025
Rodrex
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elias
Viatge de negocis, Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elias
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Aiden
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aiden
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paris
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paris
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Abraham
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abraham
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
27 de març de 2025
Ali
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Alejandra
26 de març de 2025
Alejandra
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandra
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Sergio
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ariel
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ESTEFANIA BARRADAS
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ESTEFANIA BARRADAS
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guowen
Viatge en parella, Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guowen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Nathan, Los Angeles
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nathan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Humberto
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Humberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Michael
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen lugar
David
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Enrique
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada de 3 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels