Hôtel restaurant l'Espassole
Hotel a Thuir amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel restaurant l'Espassole





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratuïts)
Cortina opaca
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route de Perpignan, Thuir, 66300
Sobre aquest allotjament
Hôtel restaurant l'Espassole
Allotjaments similars

Campanile Perpignan Nord - Aéroport
Campanile Perpignan Nord - Aéroport
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 521 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.88 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7.50 EUR per adult i 5.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 4.00 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel restaurant l'Espassole Thuir
restaurant l'Espassole Thuir
restaurant l'Espassole
Restaurant L'espassole Thuir
Hôtel restaurant l'Espassole Hotel
Hôtel restaurant l'Espassole Thuir
Hôtel restaurant l'Espassole Hotel Thuir
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel restaurant l'Espassole
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Falip
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falip
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
pierre
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pierre
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Laurence
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Charlène
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Charlène
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marien
15 d’abr. de 2025
Marien
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
8 d’abr. de 2025
Stéphane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francoise
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rapport qualité prix inégalable
Francoise
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
daniel
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daniel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hubert
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hubert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Emilie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valenti
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valenti
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Emilie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ALFREDO
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALFREDO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathalie
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en grup
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thierry
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Andrée Jeanne
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Pas restaurant dommage
Andrée Jeanne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Emilie
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Emilie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
BERNIER
18 de nov. de 2024
BERNIER
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTONIO
Estada de 3 nits (oct. 2024)








