AC Hotel by Marriott Split
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Teatre Nacional Croat
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel by Marriott Split





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 263 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar (Corner)

Habitació prèmium, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar (Corner)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar (Corner)

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar (Corner)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar

Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Domovinskog Rata 61A, Split, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Resort & Spa, Split
Radisson Blu Resort & Spa, Split
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 293 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per adult, i 0.93 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per adult, i 1.25 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a la piscina, a les instal·lacions de fitnes i a la banyera d'hidromassatge als menors de 16 anys
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Moxy The Hague
Ac By Marriott Split Split
AC Hotel by Marriott Split Hotel
AC Hotel by Marriott Split Split
AC Hotel by Marriott Split Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel by Marriott Split
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge amb animals de companyia
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf Kaysar
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf Kaysar
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bill, Stony Brook
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Bill
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Theresa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kirsten, RICHMOND
Viatge en grup
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Krysta
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Krysta
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos, Santa Cruz
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Juan Carlos
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Steven
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
linlin
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




linlin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jerry W
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jerry W
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
IVAN, Quito
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
IVAN
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona Elizabeth, Carrickfergus
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona Elizabeth
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Diederik
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diederik
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodica, Glendale
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodica
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Geoffrey, Centerville
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoffrey
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah, Des Moines
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer Uchechukwu, Retford
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer Uchechukwu
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Robson
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robson
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Albrecht Ralph, Stuttgart
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Albrecht Ralph
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paul
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good but not central
Paul
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (gen. 2025)