Grand Hotel
Hotel a Termes de Río Hondo amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica, 1 dormitori

Habitació quàdruple bàsica, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni

Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Hipolito Irigoyen 552, Termas de Rio Hondo, Santiago del Estero, 4220
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Emperatriz
Hotel Emperatriz
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 36 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: setembre-octubre
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Termas de Rio Hondo
Grand Termas de Rio Hondo
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Termas de Rio Hondo
Grand Hotel Hotel Termas de Rio Hondo
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos Antonio
Viatge en grup
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos Antonio
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Vincent
22 de set. de 2024
Vincent
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
José
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Virginia
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Virginia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Sergio Luis
Viatge en parella
30 de jul. de 2024
Sergio Luis
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Silvia
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Paola
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paola
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viviana Araceli
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviana Araceli
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Christian, Cordoba
Viatge en família
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Christian
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Roberta Maria
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Moto GP no Grand Hotel
Roberta Maria
Estada de 4 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Raul
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raul
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
2/10, Horrible
José Omar
20 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O hotel está fechado e exijo o reembolso do valor
José Omar
Estada d’1 nit (març 2019)