MANOR Hotel
Hotel al centre a Taixkent amb servei complet de spa i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament MANOR Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mirabad, Taras Shevchenko 23, Tashkent, Uzbekistan, 100060
Sobre aquest allotjament
MANOR Hotel
Allotjaments similars

Hotel Uzbekistan
Hotel Uzbekistan
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.8 de 10, 478 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.43 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les migdia i les 18:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 123456
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MANOR Hotel
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lizzie
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lizzie
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Naoyuki, Konan-ku Yokohama
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Naoyuki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Akihiro
Viatge en família amb nens petits
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akihiro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
KITADA
12 d’ag. de 2025
KITADA
Estada de 3 nits (ag. 2025)








