Amfitrió particular
Grand Mir Hotel
Hotel a Taixkent amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Mir Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Grand

Suite Grand
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs Tempur-Pedic
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs Tempur-Pedic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs Tempur-Pedic
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs Tempur-Pedic
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs Tempur-Pedic
2 dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mirobod 2, Yakkasaray District, Tashkent, 100031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Oscar Boutique Hotel
Oscar Boutique Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 95 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.87 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per persona.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Mir
Grand Mir Hotel
Grand Mir Hotel Tashkent
Grand Mir Tashkent
Grand Mir Hotel Hotel
Grand Mir Hotel Tashkent
Grand Mir Hotel Hotel Tashkent
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Mir Hotel
Opinions
7,0
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Andreas
22 d’abr. de 2025
Andreas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Corporation
31 de des. de 2024
Corporation
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sang Ku
27 d’oct. de 2024
Sang Ku
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sang Ku
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sang Ku
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Hyun Woo
5 d’oct. de 2024
Hyun Woo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gyo
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gyo
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
kwang yeol
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kwang yeol
Estada de 3 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
JONGWAN
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONGWAN
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
andre
Viatge de negocis
20 de març de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
andre
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Josef
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josef
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
John
4 de maig de 2023
John
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Changeon
16 de set. de 2021
Changeon
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Stefanie
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Unexpected circumstances
Stefanie
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 8 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Andrea, Venezia
19 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo rapporto qualità/prezzo
Andrea
4/10, Deficient
Kurt, Berlin
12 d’abr. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Kurt
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotellet när till allt
Viatger verificat
8/10, Bo
はなかっぱ, 東京
11 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
4泊しました。
はなかっぱ
8/10, Bo
にゃにゃにゃ, 東京、日本
9 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
機会があれば、また利用したい
にゃにゃにゃ
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets