Hôtel Le Mas d'Estello
Hotel a Tallard amb piscina a l'aire lliure i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Mas d'Estello





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

612 Avenue de l'aérodrome, Tallard, Hautes Alpes, 05130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Originals Boutique, Hôtel Le Cap, Gap Sud
The Originals Boutique, Hôtel Le Cap, Gap Sud
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 179 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Le Mas d'Estello
Hôtel Le Mas d'Estello Tallard
Le Mas d'Estello
Le Mas d'Estello Tallard
Hôtel Mas d'Estello Tallard
Hôtel Mas d'Estello
Mas d'Estello Tallard
Mas d'Estello
Hôtel Le Mas d'Estello Hotel
Hôtel Le Mas d'Estello Tallard
Hôtel Le Mas d'Estello Hotel Tallard
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Mas d'Estello
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
rick
Viatge en parella
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rick
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Marco
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernard
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
pierre
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pierre
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gut, da gehen wir wieder hin!
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
da gehen wir wieder hin
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacques
31 de gen. de 2024
Jacques
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
ROBERT
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROBERT
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Moutet
4 de set. de 2023
Moutet
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Svend Krog
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Svend Krog
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Gilles
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dommage
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
ROBERT
Viatge de negocis
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROBERT
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Berit
3 d’oct. de 2022
Berit
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
CLAUDE
24 de set. de 2022
CLAUDE
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Stephen, London
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
nicolas
22 d’ag. de 2022
nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Linda
2 d’ag. de 2022
Linda
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
jean michel
2 d’ag. de 2022
jean michel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Erlend
18 de jul. de 2022
Erlend
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
DAVID
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (abr. 2022)