Amfitrió particular
James Cook Hotel
Hotel a Suva amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament James Cook Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Armari rober o de rebost
Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 Mitchell St, Suva, Central Division
Sobre aquest allotjament
James Cook Hotel
Allotjaments similars

Capricorn Hotel Suva
Capricorn Hotel Suva
- Piscina
- Cuina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 182 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 20 FJD per dia
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir M-Pesa.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 11:00-20:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions: James Cook Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Abraham
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Abraham
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe
Viatge de negocis
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Filipe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Stephen
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edwin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gavin
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Elia, South Hedland
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Lorraine michelle, Auckland
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorraine michelle
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Umesh
14 de jul. de 2025
Umesh
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Hannah
14 de jul. de 2025
Hannah
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rylie
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rylie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Seilosehina
9 de jul. de 2025
Seilosehina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bella
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bella
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KUINI, LURNEA
21 de maig de 2025
KUINI
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Johnathan
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnathan
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Quintus
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quintus
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vishal
24 d’abr. de 2025
Vishal
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MYOUNG CHUN
24 de març de 2025
MYOUNG CHUN
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roselyn
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roselyn
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
24 de gen. de 2025
John
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
francky
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
francky
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Manoj
Viatge en parella
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manoj
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Rendy
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rendy
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Michael
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)








