Elmi Hotel Surabaya
Hotel a Gresik amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Galeria de fotos de l’allotjament Elmi Hotel Surabaya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori

Habitació Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Panglima Sudirman 42 - 44, 42-44, Gresik, East Java, 60271
Sobre aquest allotjament
Elmi Hotel Surabaya
Allotjaments similars

ibis Surabaya Tidar
ibis Surabaya Tidar
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 5 opinions
Preu actual: 21 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 200000 IDR.
- Càrrec pel llit addicional: 250000 IDR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ELMI Surabaya
Hotel ELMI
ELMI Surabaya
Hotel ELMI Surabaya
Elmi Hotel Surabaya Hotel
Elmi Hotel Surabaya Gresik
Elmi Hotel Surabaya Hotel Gresik
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Elmi Hotel Surabaya
8,2
Molt bo
8,0
Neteja
8,2
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de març de 2024
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fashionably “mature”
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Arief
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arief
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Arief
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arief
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Old but comfortable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
2/10, Horrible
pervaiz
31 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pervaiz
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Dirk, Hanoi
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel connu près du centre d'expo Grand City
Dirk
Estada de 6 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Cary
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cary
Estada de 10 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Melba
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Looked fancier in pics
Melba
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Wolfram
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wir haben uns wohl gefühlt
Wolfram
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
toh chooi
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
an awesome stay
toh chooi
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Heel mooi, groot en schoon hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2018
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Alan
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Cheung Hung
22 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value hotel
Cheung Hung
8/10, Bo
Arief
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feel at home
Arief
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Jan Fredrik Benjamin
14 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
centralt hotell
Jan Fredrik Benjamin
Estada de 5 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Muhamad Yasir
21 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhamad Yasir
Estada de 4 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
bambang
14 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
old hotel with nice location
bambang
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
miftachul
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel dekat kota
miftachul
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
CHUN KEUNG
5 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUN KEUNG
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
HERROEJANTO
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Garden Hotel,Sheraton Hotel
HERROEJANTO
10/10, Excel·lent
Yordan
16 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació






