Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Awaji





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, fumadors (with Open-Air Onsen)

Habitació tradicional, fumadors (with Open-Air Onsen)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional (Open-Air Onsen)

Suite tradicional (Open-Air Onsen)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Bullidora elèctrica
Habitació tradicional, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional, no fumadors (Open-Air Onsen)

Suite tradicional, no fumadors (Open-Air Onsen)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20 Orodani, Sumoto, Hyogo-ken, 656-0023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Awakan
Awakan
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 93 opinions
Preu actual: 309 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay i PayPay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel New Awaji
Hotel New Awaji Sumoto
New Awaji
New Awaji Hotel
New Awaji Sumoto
Hotel New Awaji Hotel
Hotel New Awaji Sumoto
Hotel New Awaji Hotel Sumoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Awaji
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
12 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
MANABU
7 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MANABU
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
カップル旅行
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
温泉
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
6/10, Acceptable
kim, 尼崎市塚口町
Viatge en família
9 de maig de 2020
Què li ha agradat: Comoditats
kim
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
さすがの宿
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
TAK MING
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好的日式溫泉旅館
TAK MING
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Mayumi
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mayumi
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
もう一度泊まりたいです。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
haru
Viatge en grup
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
haru
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Liat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
母娘旅行
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Chung Wai
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
一個不可錯過的溫泉酒店
Chung Wai
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Kenji
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事の量減らして質UPで最高
Kenji
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
しらす, 伊丹市
Viatge en grup
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
しらす
Estada d’1 nit (jul. 2019)