Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe
Hotel a Filderstadt amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
També et pot agradar

ibis Stuttgart Airport Messe
Leinfelden-Echterdingen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 690 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Obere Bachstraße 1, Filderstadt, BW, 70794
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Das Kaya Hotel I Stuttgart Airport Messe
Das Kaya Hotel I Stuttgart Airport Messe
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 9 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 14.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 34.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Schwanen Stuttgart Messe
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Hotel
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Filderstadt
Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe Hotel Filderstadt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Schwanen Stuttgart-Airport Messe
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Stephan
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Stephan
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Fabio
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Xingkui
19 d’ag. de 2024
Xingkui
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Matthew
Viatge en parella
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Magnus
Viatge de negocis
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2024
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Petra
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en grup
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonhard
Viatge de negocis
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonhard
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Susan
Viatge en parella
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Bret
Viatge de negocis
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel but could use some improvements
Bret
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Boris
Viatge de negocis
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sauber, ruhig und sehr freundlich. Gerne wieder!
Boris
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 4 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Attila
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attila
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
scott, CT
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
scott
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Roozbeh
Viatge de negocis
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roozbeh
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Hirofumi
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hirofumi
Estada de 2 nits (oct. 2019)