Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture
Hotel a la vora del riu amb spa complet i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
8,2 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14 Rue Sainte Odile, Pont De La Bruche, Molsheim, Bas-Rhin, 67120
Sobre aquest allotjament
Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture
Allotjaments similars

Hotel Athena Spa
Hotel Athena Spa
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 13 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
La banyera d'hidromassatge exterior està oberta de maig a setembre, de 10:00 a 21:00, segons les condicions meteorològiques. La banyera d'hidromassatge tanca els dilluns per manteniment. L'accés a la banyera d'hidromassatge està reservat per a clients de 16 anys o més.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-23:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Diana Hotel Molsheim
Diana Restaurant Molsheim
Hôtel Diana Restaurant
Hôtel Diana Restaurant Molsheim
Hôtel Diana Restaurant Spa
Hôtel Diana Restaurant Spa
Hôtel Diana Restaurant Spa by Happyculture
Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture Hotel
Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture Molsheim
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Diana Restaurant & Spa by Happyculture
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Gülay
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gülay
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sabine
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sabine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JWM
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JWM
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Nergiz
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nergiz
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mindi
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mindi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Bruno
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Celine
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Celine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Audrey
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Julien
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jean-Pierre
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sarah
Viatge en parella
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats



Sarah
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alexande
21 de juny de 2025
Alexande
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Xaver
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xaver
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Nadia
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Nadia
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Caroline
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martha
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Baptiste
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baptiste
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel bien placé
Stéphane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
cedric
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
week en couple
cedric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
soazic
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
soazic
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carla
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
98%
Carla
Estada d’1 nit (març 2025)








