Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie Reeb





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Habitació individual
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Suite familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació triple
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació (Special Offer)
El més destacat
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2, rue Albert Schweitzer, Marlenheim, Bas-Rhin, 67520
Sobre aquest allotjament
Hostellerie Reeb
Allotjaments similars

Hotel Restaurant & Spa - Le Cerf
Hotel Restaurant & Spa - Le Cerf
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 38 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.32 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hostellerie Reeb
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,6
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge de negocis
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable
Eric
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronak
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronak
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pascal
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel Reeb
Pascal
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge de negocis
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaud
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
22 de nov. de 2023
Eric
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Naoki
3 d’oct. de 2023
Naoki
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jacques
10 de set. de 2023
Jacques
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en família
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrew
6 de jul. de 2023
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Cammarata
15 de juny de 2023
Cammarata
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Pascale
23 d’abr. de 2023
Pascale
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
jean-françois
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-françois
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Olivier
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Olivier
26 d’oct. de 2022
Olivier
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Corinne
28 d’ag. de 2022
Corinne
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Karlo
Viatge en família amb nens petits
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karlo
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Fanny
Viatge en parella
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fanny
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Fabrice
Viatge de negocis
27 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Pascal
5 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Edwige
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edwige
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Josiane
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josiane
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Michelle
16 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 6 nits (set. 2021)