Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Queen's Hotel by First Hotels





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(35 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,8 sobre 10
Excel·lent
(48 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(80 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,2 sobre 10
Molt bo
(26 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Drottninggatan 71A, Stockholm, 11136
Sobre aquest allotjament
Queen's Hotel by First Hotels
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 425 SEK per dia (a 60 m i obert les 24 hores).
- Càrrec pel llit addicional: 250.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suècia. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Queen's Hotel Stockholm
Queen's Stockholm
Queen's Hotel
Queen's By First Hotels
Queen's Hotel by First Hotels Hotel
Queen's Hotel by First Hotels Stockholm
Queen's Hotel by First Hotels Hotel Stockholm
Preguntes freqüents
Opinions: Queen's Hotel by First Hotels
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
chingoong
Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
chingoong
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Trang
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Trang
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Jenny
Viatge en parella
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
William
Viatge en família amb nens petits
2 de set. de 2025
William
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nainy Linien
27 d’ag. de 2025
Nainy Linien
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ulrike
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrike
Estada de 7 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Timothy
10 d’ag. de 2025
Timothy
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sandra Gabriela Ellen
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra Gabriela Ellen
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Anthony
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Elizabeth
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Elizabeth
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose C
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose C
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fanny Pei Yee
Viatge en família amb nens petits
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fanny Pei Yee
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA LUISA
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA LUISA
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine, arvada
25 de juny de 2025
Katherine
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Friedrich
Viatge en família amb nens petits
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Friedrich
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Sara
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anders Conny
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders Conny
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Hans-Jürgen
16 de juny de 2025
Hans-Jürgen
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
?
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacob
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Thomas
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Gina Helene
15 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gina Helene
Estada de 2 nits (juny 2025)