Coral Hotel
Hotel a Badia de Sant Pau amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Coral Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Triq il-Korp Tal-Pijunieri, Bugibba, St. Paul's Bay, Malta, SPB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Xemxija Bay Hotel
Xemxija Bay Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 46 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 8.00 EUR per 10 h. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 2 EUR per hora. L'import pot variar.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Malta. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Coral Hotel St. Paul's Bay
Coral St. Paul's Bay
Coral Hotel Hotel
Coral Hotel St. Paul's Bay
Coral Hotel Hotel St. Paul's Bay
Preguntes freqüents
Opinions: Coral Hotel
Opinions
7,2
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
wayne
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wayne
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alesci
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Alesci
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Karin
Viatge en grup
5 de des. de 2024
Karin
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristel
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kristel
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian Peter
Viatge en parella
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christian Peter
Estada de 6 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Paul
Viatge en família
21 de març de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 17 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en parella
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 5 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Maria Bernadette Elisabeth
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maria Bernadette Elisabeth
Estada de 6 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Jaskarn
Viatge en grup
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jaskarn
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Afrim
25 de set. de 2023
Afrim
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en família
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 7 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
R
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Rosa
22 d’ag. de 2022
Rosa
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Philippa
Viatge en família
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippa
Estada de 8 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Anne, Sarthe
Viatge en família
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 7 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
3 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 8 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
23 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Hejdi
Viatge en parella
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hejdi
Estada de 14 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)