Alf Leila Boutique Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Dahab amb esmorzar gratuït i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Alf Leila Boutique Hotel

Pati
Servei de restauració a l'aire lliure
Recepció
Banyera d'hidromassatge a l'aire lliure
Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors | Roba de llit d'alta qualitat, caixa forta a l'habitació i bressols

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Banyera d’hidromassatge
  • S’admeten animals
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Suite, vistes al pati

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite (Sultana)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals per satèl·lit
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació triple, vistes a la ciutat

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 35 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2 Lighthouse Road (El-Fanar), Dahab, South Sinai Governorate

Què hi ha als voltants

  • Platja de Dahab - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Platja Asala - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Badia de Dahab - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Forat Blau - 16 minuts en cotxe - 11.7 km

Restaurants

  • ‪Shanti Garden Restaurant & Cafe - ‬17 minuts a peu
  • ‪Запрещенный Египет - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪كبدة البورسعيدي - ‬13 minuts a peu
  • ‪شطة و دقة - ‬6 minuts a peu
  • ‪دجاج كنتاكى - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Alf Leila Boutique Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
Aprofita que Alf Leila Boutique Hotel ofereix un esmorzar continental gratuït, una terrassa i un jardí. Per descansar i relaxar-te, visita la banyera d'hidromassatge. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un parc infantil i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i atenció multilingüe
  • Magatzem d'equipatge i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Alf Leila Boutique Hotel, totes les habitacions presenten comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Frigorífics, bressols i servei de neteja diari

Idiomes

Àrab, anglès, rus i ucraïnès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:00 a migdia
  • Un restaurant

Activitats

  • Parc infantil
  • Piscina d'hidromassatge

Per a famílies

  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Parc infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha bressols disponibles per 6.0 USD per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 USD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Alf Leila Boutique Hotel Dahab
Alf Leila Boutique Hotel
Alf Leila Boutique Dahab
Alf Leila Boutique St. Catherine
Alf Leila Boutique Hotel. Hotel Dahab
Alf Leila St Catherine
Alf Leila Boutique Hotel Hotel
Alf Leila Boutique Hotel Dahab
Alf Leila Boutique Hotel Hotel Dahab

Preguntes freqüents

Alf Leila Boutique Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia.

Quant costa aparcar a Alf Leila Boutique Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Alf Leila Boutique Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Alf Leila Boutique Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Alf Leila Boutique Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

Opinions: Alf Leila Boutique Hotel

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 13 opinions
Puntuació 8: Bo. 2 de 13 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 13 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 13 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 13 opinions

8,2/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Del, USA

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
After booking and paying, I arrived at the property to find the gate locked. I called and Whatsapped the number written on the gate and was completely ignored. I ultimately gave up and slept on a friend’s floor. To date I have received no acknowledgement from the owner. I find this rude and highly discourteous, especially for a host in the hospitality space in a place like Dahab. Doesn’t surprise me that she has a reputation for mishandling guest relations in town.
Estada d’1 nit (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada de 2 nits (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Ahmed

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
good location, quiet, easy access, comfortable bed
Estada de 9 nits (abr. 2019)

6/10, Acceptable

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Simple stay in Dahab

The hotel is quite simple and run by very, very nice people, but the quality of the hotel was a little low. The entry requires a key, but the front desk is not staffed around the clock - a phone call is needed (which is hard for foreigners to make). The room is also quite simple with limited hot water and means of staying warm (no heat and few blankets). Nonetheless, the people running the hotel are very nice and attentive. Since it wasn't extremely expensive, I can't complain too loudly. :-)
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

SUHYUN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Friendly host and Awesome hotel

I really loved to stay in hotel during travel. there was comfortable as home .I am appreciated to stay this hotel in dahab. Host luba was so kind lady and helpful .when I went to Mt.sinai she made the delicious lunch box for me. If I visit to Dahab .I'd like to stay this hotel again.
Estada de 6 nits (nov. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
We were surprised to find that despite the good ratings for this hotel, our experience was poor - we did not get basic amenities (towels), a lot of the breakfast items had gone off from lack of refrigeration, the contact details on the website were outdated. Upon arrival, we discovered that the hotel had recently changed management which explains the decline in standards. The property said that it offered a transfer service from the airport. We tried to contact continuously (both calls and email) the day before we arrived but nobody responded and the manager denied receiving the emails even though we used all the contact details on the site. We gave 30 minutes notice of our arrival (which was after check in opened) but our room was not made up (and there was only one other guest). We then were not given any towels on our first day, and only received one towel after reminding the manager several times on the second day. It took a further 24 hours to get another towel (we were two guests) and the manager seemed surprised we needed a towel each. There were also no toiletries in the room, the bedding and the mosquito net had burn holes in them. The breakfast selection was very poor and dairy products were left out in the heat for hours at a time (and overnight). I opened one yoghurt and a box of juice and they had gone off from heat. The manager was mostly absent and only replied to messages (after giving her number) after considerable periods of time.
Estada de 4 nits (nov. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
We had a prepaid reservation for 3 days at Alf Leila. In 2 prior emails and one phone conversation, hotel personnel promised to have a taxi waiting for us at Sharm-El-Sheikh airport. After waiting an hour and no taxi from Alf Leila, we found one. When we got to the hotel about 4pm, noone was there, although lobby hours were supposed to be 10-7, and we were confronted by a locked door! Luckily, another patron was on their balcony, we begged, they came and let us in. We waited another hour, finally Luba, the owner, showed up. She was apologetic, said she vaguely remembered email and reservation, but she must have then forgotten it. The room was OK, location a block from the beach good. During our 3 days the room was never serviced. Although Luba promised breakfast at 8am, the day we needed it, she didn't appear til 8:30, she had overslept.
Estada de 3 nits (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

David

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fantastic stay in Dahab

Great location for the local amenities. Superb service and incredible breakfast. Secure and quaint decorations. Very friendly staff. Convenient large fridge and balcony for drying swimwear.
Estada de 7 nits (oct. 2018)

10/10, Excel·lent

Jens

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

kleines feines Hotel

Es war sehr schön
Estada d’1 nit (nov. 2017)

10/10, Excel·lent

Mathijs, Netherlands

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice quiet hotel

Nice quiet hotel with friendly staff and good servervice in walking distance of everything you want.
Estada de 9 nits (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

Pia Sommer, Denmark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gorgeous little boutique hotel with an exceptional hospitality. I choose one of the sultan suites from the balcony facing the beautiful tranquil innercourt and I loved the decor and little details witch is rare to find in Egyptian hotels. The plush towels, Egyptian cotton linen and a great mattress was a treat too. The pictures here doesn't do Alf leila justice, much nicer in real. Thank you Simone for your kindness and flexibility. Hope to be back sometime soon
Estada de 7 nits (set. 2017)

8/10, Bo

Katariina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great atmospheric boutique hotel with nice service

The hotel is very nicely done and the rooms are very pretty and tasteful. I recommend upgrading from the basic rooms though, that brings a lot of extra space and comfort and the price difference is not huge. Hotel service was great and I really felt that the staff were happy to help in any way they could, whether it was about room facilities, late checkout, or finding my way to somewhere in Dahab. The thing I liked least was location; Alf Leila is about 5 minutes walk from the sea, and while that's not a huge distance Dahab is so small that it felt far-ish sometimes.